QNAP [ QTransmission ] [ 2.94.0 ] Bittorrent Client

• Vague de SPAM

Suite à une vague de spam sur le forum, les inscriptions sont temporairement limitées.

Après votre inscription, un membre de l'équipe devra valider votre compte avant qu'il ne soit activé. Nous sommes désolés pour la gêne occasionnée et vous remercions de votre patience.
effectivement tu ne peut pas depuis l'interface Web; chose que je n'utilise pas
sur mon pc j'ai : Transmission Remote GUI; qui te permet de le faire :removetracker.png

Celena-007 a dit:
effectivement tu ne peut pas depuis l'interface Web; chose que je n'utilise pas
sur mon pc j'ai : Transmission Remote GUI; qui te permet de le faire :removetracker.png

Il faut donc que j'installe "Transmission Remote GUI" sur mon PC qui fait l'interface avec QTransmission installé sur mon NAS (et qui a plus de fonctions que la partie WEB), c'est ça ?

gsans a dit:
Il faut donc que j'installe "Transmission Remote GUI" sur mon PC qui fait l'interface avec QTransmission installé sur mon NAS (et qui a plus de fonctions que la partie WEB), c'est ça ?

exact

Please make sure to backup your settings.json, as the upgrade will delete your settings overriding them with defaults.

gsans a dit:
Gaudi a dit:
Please make sure to backup your settings.json, as the upgrade will delete your settings overriding them with defaults.

How save my settings ?
You will need to access your NAS using SFTP or other tools to make a copy of settings.json to restore after upgrade.
It is in .qpkg/qtransmission/etc.

Bonjour, je suis aussi à la recherche de QTransmission 2.93.0 pour les x31 (TS-431). est-ce que quelqu'un serait assez aimable pour le compiler?

How do i get the watched dir and unzip working with this version ?
For the watch dir function, i have tried adding

"watch-dir": "/shareCACHEDEV1_DATA//Download/transmission/watch",
"watch-dir-enabled": true

to the settings.json

However, once i restart transmission, I get connection error until I remove the above.

Shenga a dit:
How do i get the watched dir and unzip working with this version ?
For the watch dir function, i have tried adding

"watch-dir": "/shareCACHEDEV1_DATA//Download/transmission/watch",
"watch-dir-enabled": true

to the settings.json

However, once i restart transmission, I get connection error until I remove the above.

Unrar Unzip support is doable?

Thank you! :mrgreen:

I'm hoping for an x86 version from you guys. Qnap themselves have said they won't release any new versions what so ever :(

Hi, great to see the 2.94.0 resealed so quickly!
Could someone confirm if qtransmission will ever be available for the TS-431 running QTS 4.3.4?

fakeeddy a dit:
Hi, great to see the 2.94.0 resealed so quickly!
Could someone confirm if qtransmission will ever be available for the TS-431 running QTS 4.3.4?

ARMV5 is ready.. and ARM-x31 is on compilation actually