Qnap [ QTransmission ] [ 2.94.0 ] Bittorrent Client

effectivement tu ne peut pas depuis l'interface Web; chose que je n'utilise pas
sur mon pc j'ai : Transmission Remote GUI; qui te permet de le faire :removetracker.png
 
Celena-007 a dit:
effectivement tu ne peut pas depuis l'interface Web; chose que je n'utilise pas
sur mon pc j'ai : Transmission Remote GUI; qui te permet de le faire :removetracker.png

Il faut donc que j'installe "Transmission Remote GUI" sur mon PC qui fait l'interface avec QTransmission installé sur mon NAS (et qui a plus de fonctions que la partie WEB), c'est ça ?
 
gsans a dit:
Il faut donc que j'installe "Transmission Remote GUI" sur mon PC qui fait l'interface avec QTransmission installé sur mon NAS (et qui a plus de fonctions que la partie WEB), c'est ça ?

exact
 
Please make sure to backup your settings.json, as the upgrade will delete your settings overriding them with defaults.
 
gsans a dit:
Gaudi a dit:
Please make sure to backup your settings.json, as the upgrade will delete your settings overriding them with defaults.

How save my settings ?
You will need to access your NAS using SFTP or other tools to make a copy of settings.json to restore after upgrade.
It is in .qpkg/qtransmission/etc.
 
Bonjour, je suis aussi à la recherche de QTransmission 2.93.0 pour les x31 (TS-431). est-ce que quelqu'un serait assez aimable pour le compiler?
 
How do i get the watched dir and unzip working with this version ?
For the watch dir function, i have tried adding

"watch-dir": "/shareCACHEDEV1_DATA//Download/transmission/watch",
"watch-dir-enabled": true

to the settings.json

However, once i restart transmission, I get connection error until I remove the above.
 
Shenga a dit:
How do i get the watched dir and unzip working with this version ?
For the watch dir function, i have tried adding

"watch-dir": "/shareCACHEDEV1_DATA//Download/transmission/watch",
"watch-dir-enabled": true

to the settings.json

However, once i restart transmission, I get connection error until I remove the above.

Unrar Unzip support is doable?

Thank you! :geek:
 
I'm hoping for an x86 version from you guys. Qnap themselves have said they won't release any new versions what so ever :(
 
Hi, great to see the 2.94.0 resealed so quickly!
Could someone confirm if qtransmission will ever be available for the TS-431 running QTS 4.3.4?