Forum des NAS

Tous les fabricants de NAS réunis sur un forum unique : Asustor, Qnap, Synology...

BitTorrent Sync, KODI, IPKG, NZBGet, pyLoad...

Modérateur : QoolBox

Hello!

Est-ce qu'il y a une version pour aarch64 (TS-832X) de prévu pour bientôt ? Ou mieux, rTorrent ?

Merci d'avance :)
C'est le seul que j'avais pas essayé... merci :-D

Je continue avec mes problèmes de noob... J'arrive pas à me logguer à Transmission. Etape 2 de la partie Utiliser Transmission pour la première fois de ce tuto :
https://www.qnap.com/fr-fr/how-to/tutor ... A9charger/

J'ai bien essayé admin / admin - admin / mon password mais rien... J'ai désactivé BitDefender aussi et cette fois ça change rien... :-D
Hey guys

I've run into a very weird problem. After upgrading my win10 to version 1809, i can't open files created by Qtransmission anymore. When i check permissions in WINSCP, they're always "0660". I didn't change anything in umask settings or similiar, and my Windows user is also present on QNAP user list (same name / pw, in groups "administrators"), and is owner of the folder where QTransmission writes to. I tried changing "umask" to "0", but that didn't work somehow.

Any hints to what i could do?

edit: after browsing this thread i wrote the script as shown on page 15 in this thread, the poster forgot to declare that you have to enter the torrent download dir where it says "$TR_TORRENT_DIR". Now works perfectly :-D
par natoo
n'ayant pas mis à jour l'application depuis son install, je suis bloqué sur quel version je dois installer

quel version dois je prendre pour un qnap TS-269 Pro ?
TS-NASX86_64
TS-X28A
TS-X41
TS-ARM-X19
TS-X31
TS-NASX86

merci
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32